faq usbpvr, ISP, Vectra
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1.
Jak zamówić uług USB PVR?
UługmożnaamówićwlokalnymBiureObługiKlientaiSalonieFirmowym,apomocą
naszej infolinii: 801 08 08 80, (58) 742 67 00, albo u naszego przedstawiciela handlowego.
Przypominamy, żeobecnieuługajetdotpnanadekoderach3830CDPoakupieuługi
(bąd48hpointalacjiuługiTV) dekodernanocpowinienotaćwłąconynajednym z
kanałów TVP 1,TVP 2, TVP INFO, TVP KULTURA, TVN, TVN 7, POLSAT, TV4, TV PULS, VECTRA
INFO, TVP Historia, bądnaajutrprełąconynaokgodin najedenwwkanałów
2.
Czy bdzie dotpne na innych dekoderach?
PracujemynadudotpnieniemuługinainnychtypachdekoderówPoinormujemyotym
w osobnych komunikatach.
3.
Mam inny dekoder, a chciałbym zamówić uług USB PVR. Co mam zrobić?
NależykorytaćitniejącejoertypromocyjnejawierającejodpowiednidekoderHDalbo
wymienićdekoderna3830CDwgobowiąującychopłat
4.
Jakie ą rekomendowane dyki dla uługi USB PVR?
Rekomendowane nonikidanych(PendriveUSB)
Pojemnoćconajmniej8GB
Sybkoćapiu/odcytudanych54Mbit/
Sybkoćnagrywania36Mbit/
Sybkoćodtwarania18Mbit/
Uwagadlapojemnocimiedy8a32GBuługadotpnawtrybiePaueTV
Rekomendowane dyski ewntrne(HDDUSB)
Pojemnoćconajmniej32GB
Sybkoćapiu/odcytudanych72Mbit/
Sybkoćnagrywania54Mbit/
Sybkoćodtwarania18Mbit/
Ponadtomaxpojemnoćwykorytywanapreuługwynoi1TBtjwprypadku
podłąceniawikegodyku,otanieałożonapartycja1TBidlauługiUSBPVRbdie
wykorytywanejedynie1TBjegopojemnoci
UWAGA: NiepodłącaćżadnychinnychurądeńUSB,awcególnocimodemówUSB,
teleonówkomórkowych,martonówitabletów,aparatówotograicnychicytnikówkart
Pamićpodłąconegourądeniemożeotaćbepowrotnieormatowaneawkrajnych
prypadkachurądenieotanieukodone
5.
Co to jest Pause TV?
TrybuługiUSBPVRpowalającynapauowanieicoanieprogramów,w przypadku, kiedy
podłąconyewntrnynonikdanychmapojemnoćmidy8a32GB. Program telewizyjny
jetwówcaapiywanynadyku
tylko po naciniciu || (pauzy)
na pilocie dekodera.
Licbagodinapiywanegoprogramuależyodpojemnocipodłąconegodyku
6.
Co to jest Time-shift
Nagrywanieprogramunatpuje
automatycznie
,poprełąceniuinawybranykanałTV
Time-hitumożliwiaatrymanie,coanieprogramu w dowolnym momencie.
7.
W jaki poób mog prawdzić zybkoć zapiu/odczytu mojego nonika danych?
Caamitakieinormacjenajdująiwopiiedykunpnapudełku
ZaadnicołużądotegojednakpecjalneprogramykomputerowenpH2 Test
lub VConsole
8.
Czy mog jednoczenie używać dyku do nagrań na dekoderze i do komputera?
NieDykjetormatowanywytemieplikówużywanympredekoder,któryniejet
widocnydlakomputerów
9.
Ile trwa formatowanie dysku?
Caormatowaniajetuależnionyodpojemnocidykuoralicbydanychdouunicia
podcategoproceuFormatowanieniepowinnoprekrocyćkilkuminut
10.
Czy w ułudze USB PVR mog jednoczenie oglądać i nagrywać różne programy?
Tak,podwarunkiem,ekanałyteąumieconewjednymTranportStream
(ctotliwoci)Dekoderpoiadapełnąobługkonliktównagrańatakżeonacykanały
(naliciekanałówbdąpodwietlonenacerwono),którenieądotpnedojednocenego
nagrywaniaioglądania
11.
W jaki poób mam przywrócić dyk zewntrzny do działania pod Windowem?
KorytamyetandardowychnardiytemuWindowwgponiżychkroków
Koniec
12.
Zamówiłem uług, włożyłem dyk a nadal nie mog korzytać z uługi USB PVR. Co zrobić?
UługajetdotpnanadekodereDBHD3830CD– proimyprawdić,cypoiadają
Pańtwotakidekoder
Natpnie proimyprawdić,cyuługaotałaaktywowananadekodere
W tym celu wybieramy z Menu dekoderapoycjDiagnotyka-> Informacje o systemie i
prawdamypoycj„Trybaplikacji”
Jeżeliprypianawartoćwynoi0,proimyprełącyćnaok1hdekodernajeden
kanałówTVP1,TVP2,TVPINFO,TVPKULTUR,TVN,TVN7,POLSAT, TV4, TV PULS, VECTRA
INFO, TVP Historia.
Jeżeliulugabdienadalnieaktywna,proimyokontakt z COK pod nr 801 080 180 lub
58 742 65 00.
Jeżeliwartoćwynoi1,onacato,żeuługaotałaaktywowananadekodere,aproblem
możedotycyćurądenia USB,któregopojemnoćmożebyćbytmałaalbourądenie
poiadabytnikaprdkoćapiu/odcytudanych
[ Pobierz całość w formacie PDF ]