faq generator wnioskow, Fundusze Unijne

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1.
Z jakiej strony można pobrać najnowszą wersję Generatora Wniosków?
Generator Wniosków dostępny jest na stronie www.simik.gov.pl lub pod adresem
www.mf.gov.pl.
2.
Nie można uruchomić ściągniętego pliku Generator Wniosków.
Problem leży po stronie konfiguracji komputera, na który został pobrany Generator
Wniosków (np.: dla Windows XP -> ukrywanie rozszerzeń plików znanych typów). Należy
dopisać '.exe' do nazwy ściągniętego pliku (prawy przycisk myszki na nazwie pliku, następnie
z rozwijanego menu wybieramy opcję 'Zmień nazwę') i uruchomić program.
3.
Jak można zaktualizować wersję Generatora Wniosków?
Należy uruchomić aplikację Generator Wniosków, nacisnąć przycisk 'Aktualizacja
generatora'. Następnie w oknie 'Pobieranie nowych wersji' należy wcisnąć w kolejności
przyciski: 'Sprawdź', 'Zaznacz nowe wersje' i 'Pobierz'. Aktualizacji należy dokonywać z
konta użytkownika posiadającego uprawnienia administratora do systemu operacyjnego.
4.
Czy wypełniony wniosek w starszej wersji Generatora Wniosków, po opublikowaniu
nowszej wersji aplikacji, należy wypełnić ponownie od początku w nowej wersji
aplikacji?
Generator Wniosków w każdej nowszej wersji odczytuje wnioski utworzone poprzednimi
wersjami oprogramowania. Należy oczywiście sprawdzić, czy wszystkie dane zostały
poprawnie odczytane.
5.
Po instalacji i uruchomieniu Generatora Wniosków wyświetla się komunikat
"Słownik zawiera niepoprawne dane dla tego wniosku. Proszę dokonać aktualizacji
lub zainstalować najnowszą wersje programu".
Prawdopodobnie błąd jest spowodowany ustawieniami regionalnymi lub obsługiwaną przez
system stroną kodową. Poniżej znajduje się opis błędu i preferowane ustawienia.
Należy zainstalować strony kodowe Windows 1250 oraz ISO 8859-2. Udało się powtórzyć
zgłaszany błąd poprzez następującą zmianę ustawień systemu Windows: Panel sterowania ->
Opcje regionalne i językowe -> Zakładka Zaawansowane: tutaj pod komunikatem "Wybierz
język odpowiadający wersji językowej programów nie obsługujących kodu Unicode, których
chcesz używać " jest dostępny combobox z wyborem języków. Gdy przestawimy go z języka
Polskiego na Angielski (Stany Zjednoczone) i ponownie uruchomimy komputer, uzyskamy
zgłaszany błąd - do ponownego przestawienia na Polski i uruchomienia komputera. Ponadto
w liście poniżej muszą być zaznaczone wyżej wspomniane strony kodowe.
6.
Czy załączniki do wniosku aplikacyjnego należy również przygotowywać za pomocą
aplikacji Generator Wniosków?
Załączniki do wniosków przygotowywane są poza aplikacją Generator Wniosków (o ile nie
stanowią integralnej części wniosku), należy jednak zaznaczyć we wniosku jakie załączniki
zostaną dołączone w zakładce 'Załączniki'.
7.
Czy otwarcie wniosku aplikacyjnego, który został zapisany w starszej wersji
Generatora Wniosków, za pomocą nowszej wersji aplikacji bez zapisywania pliku
spowoduje zmianÄ™ sumy kontrolnej?
Nie, edycja pliku w nowszej wersji Generatora Wniosków bez zapisu pliku nie powoduje
zmiany sumy kontrolnej.
8.
Czy otwarcie wniosku aplikacyjnego, który został zapisany w starszej wersji
Generatora Wniosków, za pomocą nowszej wersji aplikacji a następnie zapisaniu
pliku spowoduje zmianÄ™ sumy kontrolnej?
Tak, po zapisaniu pliku otwartego w nowszej wersji Generatora Wniosków suma kontrolna
ulegnie zmianie.
9.
Czy próby edycji lub zmian elektronicznej wersji wniosku aplikacyjnego poza
Generatorem Wniosków są dozwolone?
Zabronione jest edytowanie wersji elektronicznej wniosku aplikacyjnego poza Generatorem
Wniosków. Próba otwarcia zmodyfikowanego w ten sposób wniosku spowoduje niemożność
otwarcia pliku oraz wyświetlenie informacji o błędzie.
10. Czy suma kontrolna składanej wersji papierowej i elektronicznej wniosku
aplikacyjnego musi być taka sama?
Tak, obie wersje dokumentu muszą posiadać taką samą sumę kontrolną.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • materaceopole.pev.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed