emarketing firmy, !!♥ TUTAJ DODAJ PLIK ⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪, spam od chomików
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Kompleksowa
w Internecie
Próbowałeś samodzielnie promować firmę i nie zauważyłeś wzrostów?
Nie masz czasu na promocję i wolisz skupić się na klientach i ich obsłudze?
Nie stać cię na utrzymanie drogiego działu marketingu w firmie?
Firmy konkurencyjne zaczynają podbierać Twoich klientów?
Chcesz skutecznie wkraczać na nowe rynki i pozyskiwać klientów?
Pomożemy
CI
w tym !
Jak dobrze wiesz, reklama jest dźwignią handlu. W jaki inny
sposób mają dowiedzieć się o Twoich produktach czy usługach
potencjalni klienci?
Jeżeli prócz informowania Twój marketing wsparty będzie
delikatną perswazją zapewne zdobędziesz rzeszę zadowolonych
klientów.
W jaki sposób działamy?
Opracowanie Strategii Promocji
Nie działamy w chmurach. Po analizie konkretnej firmy wybieramy grupę docelową
klientów i do niej dopasowujemy działania promocyjne. Nie wyobrażamy sobie promocji nowych
technologii farmaceutycznych na forach związanych z czesaniem psów (! Są takie przypadki !).
Wdrożenie kampanii reklamowej w Google (AdWords)
Reklama w wyszukiwarce jest bardzo silną formą promocji i pozwala zaprezentować ofertę
firmy osobą, które właśnie poszukują konkretnego produktu lub usługi. Można w ten sposób
również promować dobra substytucyjne i komplementarne do wyników wyszukiwania.
Cykliczne przeprowadzanie konkursów
Nic tak nie przyciąga ludzi, jak możliwość wygranej. Organizowanie konkursów wywołuje
szum wokół firmy i daje możliwość zaprezentowania uczestnikom swojej oferty. Nawet nie
wyobrażasz sobie, co możesz zaoferować w ramach nagród.
Założenie
(B2C) – technicznego (B2B)
Ludzi bardzo często poszukują informacji na temat swoich przyszłych zakupów. W
zależności czy klientami firmy są inne przedsiębiorstwa (B2B) czy konsumenci (B2C) charakter
informacji może być różny. Konsumenci zazwyczaj poczytali by o ciekawostkach, nowościach czy
organizowanych konkursach, a firmy o technologii, surowcach, stosowanych materiałach czy ich
odporności.
Prowadzenie Fanpage na Facebooku
Facebook jest ogromnym skupiskiem ludzi, dlaczego tego nie wykorzystać? Informuj
swoich klientów o nowościach, świeżych wpisach na blogu czy nowym konkursie, a bez wątpienia
nie pozostawią tego bez odzewu i liczba fanów będzie rosła.
Umieszczanie artykułów na portalach i blogach tematycznych
Ogrom ludzi odwiedza portale branżowe czy blogi tematyczne. Dzięki naszemu
doświadczeniu liczne portale umieszczają nasze artykuły całkowicie za darmo! Zobacz jak wiele
klientów możesz pozyskać wykorzystując ich użytkowników. Można również organizować konkurs
w kooperacji.
Prowadzenie stałej kampanii
marketingu szeptanego
Słyszałeś kiedyś o
poczcie pantoflowej
?
jest to elektroniczna wersja
tego zjawiska. Sprytne podpowiadanie ludziom gdzie mają kupować produkty może zdziałać cuda.
Uważamy to za jedną z podstawowych form promocji w internecie, ponieważ jest bardzo
skuteczna. Nasz klient osiągnął zwrot 10 000% z inwestycji w kampanię marketingu szeptanego.
Szok? Nie to jest statystyka.
Prowadzenie akcji mailingu
Każdy użytkownik sieci posiada swój adres mailowy. Jeżeli firma przeprowadza ważną
akcję promocyjną lub wprowadza nowy produkt na rynek powinna informować o tym
potencjalnych klientów. Przy zapotrzebowaniu na tego typu usługę wyszukujemy najbardziej
optymalną bazę danych i zlecamy w pełni legalną kampanię.
Jeszcze nie wiesz co zyska Twój Biznes?
Stale prowadzoną kampanię promocyjną
Opracowaną strategię promocji i brak chaosu
Spójny przekaz do grupy docelowej
Cykliczne konkursy wpływające na rozgłos
Stałą komunikację z obecnymi i potencjalnymi klientami
Elektroniczną
pocztę pantoflową
(HIT)
Przekaz tylko pozytywnych informacji
Brak zakłóceń wynikających ze współpracy z różnymi wykonawcami
Odbarczanie sprawami związanymi z marketingiem
Skuteczną formę komunikacji ze środowiskiem
Dostęp do ogromnego rynku jakim jest internet
Nie musisz już!
Przeznaczać olbrzymiego budżetu na marketing
Zatrudniać sztabu marketingowców
Tworzyć nowych stanowisk pracy
Martwić się o urlopy pracowników
Przeprowadzać cyklicznych szkoleń
Posiadać jakiegokolwiek doświadczenia (!)
Krok po kroku poprowadzimy Twój BIZNES!
Nie musisz mieć wiedzy czy doświadczenia w marketingu. Zajmij się
tym co robisz najlepiej- Swoim Biznesem. My zajmiemy cię pracą.
Dobrze, a ile to wszystko kosztuje?
Całkowity koszt jest mniejszy niż się spodziewasz! Rozważmy 2 różne opcje:
Opcja 1. Zlecanie wszystkich działań w outsourcing
Lp.
Usługa
Szacunkowe koszty
1. Opracowanie Strategii Promocji
3 000 – 10 000 zł
2. Koordynacja
w Google (AdWords)
300 – 1 000 zł
3. Organizacja konkursu
2 000 – 20 000 zł
4. Założenie bloga
500 – 2 500 zł
5. Prowadzenie bloga
700 – 1 500 zł
6. Prowadzenie Fanpage na Facebooku
700 – 3 000 zł
7. Baza portali i blogów tematycznych pod klienta
500 – 800 zł
8. Prowadzenie
porządnej
kampanii marketingu szeptanego
1 000 – 3 000 zł
9. Dobór bazy mailingowej
300 – 500 zł
10. Twój czas poświęcony na koordynacje
?
Minimalna suma:
9 000 zł + ?
Zdajemy sobie sprawę, że nie każda firma jest korporacją i nie liczy wydatkowanych
przez siebie pieniędzy na marketing. Decyzja jest prosta:
Nie stać nas na takie koszta
Opcja 2. Zatrudnienie pracownika marketingu
Lp.
Wydatki
Szacunkowe koszty
1
Pensja pracownika marketingu
3 000 – 9 500 zł
2
Koszt miesięcznej niedyspozycji (urlop- /12msc)
250 – 800 zł
3
Koszt stanowiska pracy (/12msc)
420 – 670 zł
4
Koszty szkoleń okresowych
200 – 500 zł
5
Zus, Fundusz pracy, premie, bony itp.
700 – 1500 zł
Minimalna suma:
4570 zł
Rewelacja! Połowa kosztów w dół. Każdy szanujący się menager tnie koszty i decyzja
wydaje się jak najbardziej trafiona. Czy na pewno musimy przeprowadzać kolejną
rekrutację i wydawać tyle pieniędzy? Odpowiedź jest prosta:
Nie musimy wydawać takich pieniędzy
Jak to nie musimy? Żaden marketingowiec nie będzie pracował za najniższą krajową!!
Rozważmy opcję 3:
Opcja 3. Zatrudnienie pracownika
za
najniższą krajową
w 2013
Lp.
Wydatki
Szacunkowe koszty
1
Pensja pracownika marketingu
1600 zł
2
Koszt miesięcznej niedyspozycji- urlop ( /12msc)
133 zł
3
Koszt stanowiska pracy (/12msc)- zaniżone
200 zł
4
Koszty szkoleń okresowych
0 zł
5
Zus, Fundusz pracy, premie, bony itp.
200 zł
Minimalna suma:
2133 zł
Marzenia! Znowu połowa kosztów w dół! Jestem mistrzem w cięciu kosztów, ale
przecież żaden marketingowiec, nawet bez doświadczenia nie będzie pracował za takie
pieniądze. Może wam by się chciało? Odpowiedź jest prosta:
Mamy doświadczenie i naprawdę nam się chce!
To jeszcze nie wszystko!
[ Pobierz całość w formacie PDF ]