era facebooka. wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, ebooki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Spis treci
Przedmowa .................................................................................................. 11
Podzikowania ............................................................................................. 13
O autorce ...................................................................................................... 16
Wprowadzenie ............................................................................................. 17
CZ I DLACZEGO SIECI SPOECZNOCIOWE S WANE DLA BIZNESU
1
Czwarta rewolucja ....................................................................................... 31
Wspóczesny klient spoecznociowy ........................................................................ 34
Facebook, Twitter i LinkedIn .................................................................................... 38
Dlaczego Facebook zwyciy ..................................................................................... 41
Google Buzz .................................................................................................................. 43
Prywatne sieci spoecznociowe ................................................................................. 43
Platformy spoecznociowe ......................................................................................... 45
Nowa, obiecujca era .................................................................................................... 52
2
Nowe normy spoeczne ................................................................................ 55
Tosamo, dzielenie si i wpyw w internecie spoecznociowym ........................ 56
Znaczenie klientocentryzmu ...................................................................................... 65
Przechodnie zaufanie ................................................................................................... 66
3
Przeobraenia relacji midzyludzkich i kapitau spoecznego ..................... 71
Czym jest kapita spoeczny? ...................................................................................... 72
Nowe tryby komunikacji w internecie spoecznociowym ...................................... 74
Sia lunych wizi ........................................................................................................ 77
Usprawnianie networkingu poza aktywnoci w sieci ............................................. 83
Egalitaryzacja ................................................................................................................ 85
Warto generowana przez efekty sieciowe ............................................................... 86
CZ II
SIE SPOECZNOCIOWA W ORGANIZACJI
4
Sprzeda w erze Facebooka ......................................................................... 95
Przeksztacenia cyklu sprzeday ................................................................................ 97
Spoecznociowy CRM .............................................................................................. 114
8
Era Facebooka
5
Obsuga klienta w erze Facebooka ............................................................ 121
Holistyczne podejcie do dowiadczenia klienta .................................................... 122
Pi etapów sprawnego obsuenia klienta ............................................................. 125
Szacowanie oszczdnoci ........................................................................................... 135
6
Marketing w erze Facebooka ..................................................................... 139
Nowe zasady marketingu .......................................................................................... 140
Hipertargetowanie ..................................................................................................... 141
Dystrybucja spoecznociowa i marketing szeptany .............................................. 150
Bez interakcji ani rusz ............................................................................................... 159
Wyzwania i ograniczenia ........................................................................................... 164
7
Innowacja i wspópraca w erze Facebooka ............................................... 169
Tworzenie pomysów ................................................................................................. 170
Prototypowanie .......................................................................................................... 180
Komercyjna implementacja ...................................................................................... 183
Kontynuacja ulepsze ............................................................................................... 189
8
Rekrutacja w erze Facebooka .................................................................... 193
Która sie spoecznociowa sprawdza si w rekrutacji najlepiej? ......................... 194
Pozyskiwanie i przewietlanie kandydatów ............................................................ 199
Referencje kandydatów ............................................................................................. 207
Reputacja pracodawcy i rekrutera ............................................................................ 209
Utrzymywanie kontaktu ............................................................................................ 210
Rady dla kandydatów ................................................................................................ 214
Strze si kusowników ............................................................................................. 215
CZ III
ZASTOSOWANIE SIECI SPOECZNOCIOWYCH
NA POTRZEBY PRZEDSIBIORSTW — PRZEWODNIK
9
Jak opracowa plan dziaania i wskaniki pomiaru w erze Facebooka ..... 221
Nadstaw ucha ............................................................................................................. 221
Ustalenie celów biznesowych .................................................................................... 222
Wybór wskaników pomiaru .................................................................................... 225
Mobilizacja zespou ................................................................................................... 229
Odniesienie strategii do klienta ................................................................................ 231
Rozpoczcie dziaalnoci na Facebooku i Twitterze .............................................. 232
Spis treci
9
10
Jak nawizywa relacje w internecie spoecznociowym i nimi zarzdza .. 237
Tosamo osobista a zawodowa .............................................................................. 238
Interakcja na Facebooku i Twitterze ....................................................................... 242
Networking w internecie spoecznociowym .......................................................... 249
Poznawanie nowych ludzi ......................................................................................... 250
11
Jak komunikowa si z klientami na stronach facebookowych i Twitterze ... 255
Omówienie Twittera i stron facebookowych .......................................................... 257
Utworzenie strony facebookowej .............................................................................. 263
Zdobywanie fanów oraz zatrzymywanie ich przy sobie ......................................... 269
Zaawansowane praktyki ............................................................................................ 276
Najlepsze strony na Facebooku i konta na Twitterze ............................................ 285
12
Jak prowadzi kampanie reklamowe i promocyjne
w internecie spoecznociowym ................................................................ 293
Prowadzenie kampanii reklamowej DirectAds na LinkedIn ................................ 295
Prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku ................................................ 300
Jakie kryteria wykorzysta w hipertargetowaniu? .................................................. 309
Redagowanie materiaów promocyjnych i wezwa do dziaania .......................... 310
Cele s najwaniejsze ................................................................................................. 311
Reklamy interaktywne ............................................................................................... 313
Promowane tweety na Twitterze .............................................................................. 314
CZ IV
STRATEGIA DZIAANIA W SIECIACH SPOECZNOCIOWYCH
13
Porady dla maych firm .............................................................................. 319
1. Zacznij skromnie ................................................................................................... 319
2. Rozwa wykorzystanie swojego osobistego profilu zamiast strony .................. 321
3. Wykorzystaj targetowanie wedug lokalizacji i funkcje geolokalizacyjne ....... 323
4. Stwórz spoeczno ................................................................................................ 323
5. Poszerz swoj stref wpywów .............................................................................. 324
6. Rozwa pozbycie si swojej zwykej strony internetowej .................................. 326
7. Poka si z ludzkiej strony .................................................................................... 329
8. Prowad networking .............................................................................................. 329
9. Szanuj swój czas ..................................................................................................... 329
10. Znajd pomocników ............................................................................................ 331
10
Era Facebooka
14
Porady dla organizacji non profit, instytucji suby zdrowia, owiaty
i prowadzcych kampanie polityczne ........................................................ 333
Organizacje non profit ............................................................................................... 333
Suba zdrowia ........................................................................................................... 340
Owiata ........................................................................................................................343
Kampanie wyborcze .................................................................................................. 347
15
Zarzdzanie, strategia i wdraanie technologii w korporacji .................... 355
Poparcie dla mediów spoecznociowych ................................................................ 355
Polityka spoecznociowa i powizane procesy ....................................................... 361
Systemy i technologie spoecznociowe ................................................................... 370
16
Przyszo biznesu spoecznociowego ...................................................... 377
Uspoecznienie, personalizacja i czas rzeczywisty .................................................. 378
Zwrot z inwestycji w internet spoecznociowy ...................................................... 379
Trendy ......................................................................................................................... 380
Zakoczenie ................................................................................................................ 381
Skorowidz ................................................................................................... 383
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • materaceopole.pev.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed