export vnvs, GRY, TOTAL WAR MODS, MEDIEVAL 2, Call of Warhammer, spolszczenie, text
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
¬ Generated by BinEditor v3.0{A_Bishop}Biskup{A_Bishop_desc}Ten Kapłan został awansowany do nominacji Biskupich po powstaniu w mieście katedry.{A_Bishop_effects_desc}+1 Pobożność{A_Bit_Odd}Odrobine zdziwaczały{A_Bit_Odd_desc}Jest coś nie normalnego w tym człowieku.{A_Bit_Odd_effects_desc}Obniża szanse na posiadanie dzieci.{A_Bit_Rough}Odrobine brutalny{A_Bit_Rough_desc}Myślał że może być kochany, jednak żadna jednak kobieta nie chciała by z nim pofantazjować.{A_Bit_Rough_effects_desc}+1 Dowodzenie, -1 do popularności (negatywny wpływ na porządek publiczny){A_Few_Enemies}Kilkoro wrogów{A_Few_Enemies_desc}Wściekłe obietnice zemsty rzucane przez tych których ten Kupiec wyrzucił z interesu.{A_Few_Enemies_effects_desc}-1 do bezpieczeństwa osobistego (zwiększa szansę zastania ofiarą zabójstwa){A_Marked_Man}Nazanaczony człowiek{A_Marked_Man_desc}Szepta się że ten Kupiec osobiście zrujnował swoje życie ,szuka teraz zemsty za ten stan rzeczy na wymyślonych wrogach.{A_Marked_Man_effects_desc}-4 do bezpieczeństwa osobistego (zwiększa szansę zastania ofiarą zabójstwa){A_Sense_of_Justice}Zmysł Sprawiedliwości{A_Sense_of_Justice_desc}Człowiek ten posiada zmysł sprawiedliwości, jego wyroki są zawsze słuszne i praworządne.{A_Sense_of_Justice_effects_desc}+1 Rycerskość, +1 Prawo (poprawia porządek publiczny){Abhors_Construction}Brzydzący się budowaniem{Abhors_Construction_desc}Człowiek ten nie potrafi nic innego niż rozpoczęcie budowy. Bez nadzoru skutki są mizerne.{Abhors_Construction_effects_desc}15% podnosi koszt budowy, +3 do Nędzy (obniża wzrost populacji, oraz porządek publiczny){Abhors_Drink}Brzydzący się alkoholem{Abhors_Drink_desc}Człowiek ten posiada urazę do alkoholu. Dzięki temu ciężko jest mu zjednać do siebie ludzi.{Abhors_Drink_effects_desc}+1 Dowodzenie, -2 Morale dla wszystkich wojsk na polu bitwy, +2 do bezpieczeństwa osobistego (poprawia szansę wykrycia , oraz udaremniania zabójstwa), -2 do popularności (negatywny wpływ na porządek publiczny){Abhors_Violence}Brzydzący się przemocą{Abhors_Violence_desc}Przekonanie że przemoc i przelewanie krwi nie jest cnotą człowieka i prowadzi go prosto do grzechu.{Abhors_Violence_effects_desc}-3 Przemoc{Abhors_Violence_epithet_desc}- Pokojowy{Academy_Trained}Wykształcenie Akademickie{Academy_Trained_desc}Człowiek ten trenowany był w Akademii Wojskowej, podnosząc swe zdolności w dowodzeniu, a w szczególności kierowaniu jednostkami uzbrojonymi w broń palną.{Academy_Trained_effects_desc}+1 Dowodzenie{Accepting}Otwarta{Accepting_desc}Bardzo otwarta i tolerancyjna, w szczególności przydatna cecha dla kobiety odwiedzającej zagraniczne sądy.{Accepting_effects_desc}+2 Urok{Active_Builder}Aktywny budowniczy{Active_Builder_desc}Samodzielnie nadzorujący proces poprawy infrastruktury oraz osadnictwa. Po prostu kocha to co robi.{Active_Builder_effects_desc}5% zniżki do kosztów budowy, -1 do Nędzy (podnosi porządek publiczny, oraz wzrost populacji){Actively_Disloyal}Nielojalny{Actively_Disloyal_desc}Ten człowiek nie wie co to Lojalność i Oddanie. Możesz być pewny iż prędzej czy później zdradzi ponownie.{Actively_Disloyal_effects_desc}+3 Strach, -4 Lojalność{Adept_Agent}Agent{Adept_Agent_desc}Agent ten potrafi zdobyć informacje w taki sposób aby nie rzucać się w oczy.{Adept_Agent_effects_desc}+2 Umiejętności Agenta, +2 do Spostrzegawczości (podnosi zasięg z którego można wytropić przeciwnika){Adept_Agent_gain_desc}Agent podnosi swoje umiejętności forteli po każdej misji zakończonej sukcesem.{Adept_Agent_lose_desc}Niepowodzenie w trakcie misji oznacza że Agent straci część ze swoich umiejętności.{Adept_Assassin}Ekspert zabójstw{Adept_Assassin_desc}Człowiek ze szczególnym uzdolnieniem do odbierania życia. Nie zawacha się wykonać zlecenie nawet w swoim domu.{Adept_Assassin_effects_desc}+4 Umiejętności Agenta{Adept_Assassin_epithet_desc}- Morderca{Adept_Assassin_gain_desc}Ten Morderca podnosi swoje umiejętności klasowe po zabójstwie zakończonym sukcesem.{Adept_Assassin_lose_desc}Niepowodzenie w trakcie misji oznacza że Morderca straci część ze swoich umiejętności.{Adept_Scout}Zwiadowca{Adept_Scout_desc}Upewnia się że jego zwiadowcze przeczucie i wiedza ochraniają jego towarzyszy do okoła.{Adept_Scout_effects_desc}+2 do Spostrzegawczości (podnosi zasięg z którego można wytropić przeciwnika){Adept_Spy}Szpieg{Adept_Spy_desc}Prawdziwy ekspert fortelu i szpiegostwa, najlepsze "oczy i uszy" w królestwie.{Adept_Spy_effects_desc}+4 Umiejętności Agenta, +4 do Spostrzegawczości (podnosi zasięg z którego można wytropić przeciwnika){Adept_Spy_gain_desc}Szpieg podnosi swoje umiejętności forteli po każdej misji zakończonej sukcesem.{Adept_Spy_lose_desc}Niepowodzenie w trakcie misji oznacza że Szpieg straci część ze swoich umiejętności.{Adept_with_Artillery}Ekspert Artylerii{Adept_with_Artillery_desc}Jego dowodzenie artylerią jest na bardzo wysokim poziomie. Jego doświadczenie przejawia się na polu bitwy.{Adept_with_Artillery_effects_desc}+2 Dowodzenie artylerią{Adept_with_Guns}Ekspert broni palnej{Adept_with_Guns_desc}Jego wiedza z zakresu wykorzystania strzelców pozwala mu wykorzystywać ich bardziej efektywnie.{Adept_with_Guns_effects_desc}+2 Dowodzenie jednostkami z bronią palną .{Admirer_of_Beauty}Wielbiciel piękna{Admirer_of_Beauty_desc}Szuka przedmiotów w jego mniemaniu przepełnionych prawdziwym pięknem. Nic nie jest go powstrzymać przed próbą pozyskania takich przedmiotów.{Admirer_of_Beauty_effects_desc}-2 Dowodzenie, 10% zniżka do kosztów przekupstwa -1 do Nędzy (podnosi porządek publiczny, oraz wzrost populacji){Admires_Technology}Wielbiciel technologii i nowinek technicznych{Admires_Technology_desc}Znajduję nowe zastosowanie maszyn ,oraz technologii. Zwiększając efektywność maszyn w czasie walki.{Admires_Technology_effects_desc}+20 Punktów Budowy (wymagane do budowy sprzętu oblężniczego){Adopts_Scouting}Znawca rozpoznania{Adopts_Scouting_desc}Wystarczająco mądry człowiek który wie jak użyć zwiadowców, aby się przykro nie zaskoczyć.{Adopts_Scouting_effects_desc}+1 do Spostrzegawczości (podnosi zasięg z którego można wytropić przeciwnika){Adored_by_Pope}Ulubieniec Wielkiego Teogonisty{Adored_by_Pope_desc}Niektórzy pokazują swoje oddanie poprzez modlitwę, ten człowiek pokazuje je podczas walki w imię Sigmara.{Adored_by_Pope_effects_desc}+2 Pobożność +2 Dowodzenie podczas walki przeciwko Zielonoskórym.{Adulterer}Cudzołożnik{Adulterer_desc}Ten człowiek wykorzystuję słabości kobiet, wykorzystuje je i porzuca bez wyrzutów sumienia.{Adulterer_effects_desc}No Effects{Aesthete}Esteta{Aesthete_desc}Dąży do tego, żeby wszystko w jego otoczeniu było miłe dla oka. Zakochany w pięknie.{Aesthete_effects_desc}-3 Dowodzenie, 20% zniżka do kosztów przekupstwa, -2 do Nędzy (podnosi porządek publiczny, oraz wzrost populacji){AgentPiety}Agent Pobożności{AgentPiety_desc}DO NOT TRANSLATE - Ukryta wartość agenta{AgentPiety_effects_desc}+10 Pobożność{Aggressive}Agresywny{Aggressive_desc}Nienawidzący przerywania jego przemów, mogący doprowadzić do wielkich kłótni i zawiści.{Aggressive_effects_desc}+1 Przemoc{Agitated}Poruszona{Agitated_desc}Nic dziwnego że próby nawrócenia tej starej baby utwierdziły ją w przekonaniu, że jej rytuały są jak najbardziej skutecznie.{Agitated_effects_desc}+2 Magia{Agitator}Agitator{Agitator_desc}Człowiek dający możliwość malkontentom uzewnętrznianie swoich uczuć poprzez agitacje.{Agitator_effects_desc}+2 Popularność (poprawia porządek publiczny){Agriculturalist}Rolnik{Agriculturalist_desc}Człowiek poświęcający cały swój czas ulepszaniu produkcji rolnej. Wykształcony używający nowinek technicznych. Wierzy że dzięki swej nauce i innowacji pomoże swoim ludziom.{Agriculturalist_effects_desc}+3 do produkcji rolniczej{Alcoholic}Alkoholik{Alcoholic_desc}Picie nie jest już radością dla tego człowieka, choć nadal szuka on odpowiedzi na wiele pytań na dnie butelki.{Alcoholic_effects_desc}-3 Dowodzenie, -3 Autorytet, 5% kara do przychodów z podatków{All_Conquering}Zdobywca{All_Conquering_desc}Ten człowiek jest wielkim zdobywcą swych czasów, opowiadaj o nim legendy i historie. Jednak na fali tych opowieści i sławy nie może się powstrzymać przed kolejnymi podbojami.{All_Conquering_effects_desc}+4 Autorytet{All_Conquering_epithet_desc}- Niezwyciężony{Aloof}Powściągliwy{Aloof_desc}Czasami wybiera własne spotkania, wie lepiej z kim i jak się spotykać. Nie słuchając doradców.{Aloof_effects_desc}-1 do popularności (negatywny wpływ na porządek publiczny){Altdorfcapitan}Kapitan Straży Aldorfu{Altdorfcapitan_desc}Ten człowiek jest Kapitanem Straży Aldorfu{Altdorfcapitan_effects_desc}Bez efektów{Altdorfcapitan_epithet_desc}- Kapitan Straży Aldorfu{Altdorfcapitan_gain_desc}Poprzez zasługi, poświecenie i wieloletnią służbę został awansowany na Kapitana Straży Miejskiej Aldorfu.{Altdorfcapitan_lose_desc}Ten tchórz za ucieczkę z pola bitwy i pozostawienie swoich ludzi stracił stanowisko Kapitana Straży Miejskiej Aldorfu.{Always_Ripe}Płodna{Always_Ripe_desc}Zawsze uprawia arts amandi, nie przepuści żadnemu mężczyźnie.{Always_Ripe_effects_desc}Podnosi szanse na spłodzenie dzieci{An_Eye_for_Beauty}Zapatrzony w piękno{An_Eye_for_Beauty_desc}Oczy tego człowieka podążają za pięknem , nie bacząc na nic.{An_Eye_for_Beauty_effects_desc}-1 Dowodzenie{Angry}Wściekła{Angry_desc}Wściekłość zaślepia zachowanie taj kobiety, powodując dokoła ból i zło.{Angry_effects_desc}+4 Magia{Arulrik}Аr-Ulryk{Arulrik_desc}Najwyższy Kapłan kultu Ulryka Wilczego Boga.{Arulrik_effects_desc}Bez efektów{Arulrik_epithet_desc}- Аr-Ulryk{Arulrik_gain_desc}Аr-Ulryk{Arulrik_lose_desc}Аr-Ulryk{Aspiring_Commander}Ambitny Dowódca{Aspiring_Comman...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]