export ancillaries, GRY, TOTAL WAR MODS, MEDIEVAL 2, Call of Warhammer, spolszczenie, text
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
¬ Generated by BinEditor v3.0{Blackomur}Mroczny Płaszcz{Blackomur_desc}Ten czarny płaszcz należał do wielkiego i sławnego zabójcy. Jest przemoczony w jego trującej krwi.Osoba używająca tego płaszcza jest zatruta Czarnym Lotosem - bardzo trującą rośliną. Płaszcz uodparnia posiadacza płaszcza na wszystkie inne trucizny.{Blackomur_effects_desc}Premia +2 do bezpieczeństwa osobistego (zwiększa szanse wykrycia i zapobieżenia zamachom){Felix}Felix Jaeger{Felix_desc}Felix Jaeger urodził się w Altdorfie. Pochodził z bogatej rodziny kupieckiej - mającej wpływy w całym Imperium. W młodości studiował na uniwersytecie w Nuln, gdzie w trakcie pojedynku zabił innego studenta. Uczestniczył w rozruchach spowodowanych wprowadzeniem podatku od okien. W tym okresie jego życia, krasnolud Gotrek Gurnisson - Zabójca Trolli, uratował go przed śmiercią (wyciągnął go spod kopyt imperialnej kawalerii). W ramach wdzięczności Felix obiecał zabójcy, że zostaniego jego spamiętywaczem, będzie za nim podążał i opisze jego heroiczną śmierć. Obietnicę tą przypieczętował krasnoludzką przysięgą Braterstwa Krwi. Od tego czasu towarzyszy krasnoludowi w jego niebezpiecznych wyprawach, trzymany obietnicą i ciekawością. Felix został oficjalnie uznany za przyjaciela krasnoludów, co jest niezwykle ważnym odznaczeniem.{Felix_effects_desc}+2 do bezpieczeństwa publicznego (zwiększa szansę wykrycia i pojmania wrogich agentów), Niepokój społeczny +1 (ma negatywny wpływ na porządek publiczny), +1 Morale Wojsk{GrandMasterBullAxe}Ogromny Topór Wielkiego Mistrza Rycerzy Byka{GrandMasterBullAxe_desc}Ta potężna magiczna broń jest wykuta z bliźniaczych toporów potężnego Wodza Zwierzoludzi, którego Leopold von Raukov pokonał w walce.{GrandMasterBullAxe_effects_desc}Dowodzenie +2, Rycerskość +2{Luther_Huss}Luthor Huss - Prorok Sigmara{Luther_Huss_desc}Luthor Huss jest odstępcą od wiary Kapłanów Bitewnych, który wędruje przez Imperium, głosząc słowa Sigmara i tropiąc wyznawców zła. Wysłanemu w młodym wieku do Altdorfu w świętej misji Luthorowi przyszło ujrzeć, że wielu Kapłanów Sigmara to duchowni, którym bliżej do polityki niż do ich świętego powołania: walki z Chaosem. Luthor stał się zmorą wszystkich zdeprawowanych kapłanów, utrapieniem niewiernych i biczem na tych, którzy zawierzyli Mrocznym Bogom.{Luther_Huss_effects_desc}Dowodzenie -2, +3 Morale Wojsk, Pobożność +3, Premia +1 do bezpieczeństwa osobistego (zwiększa szanse wykrycia i zapobieżenia zamachom), 10% zniżki w czasie rekrutacji jednostek, +1 do Nędzy (obniża porządek publiczny oraz wzrost populacji), 10% Kary do handlu{Valkia_armor}Szkarłatna Zbroja{Valkia_armor_desc}Zbroja Vala, całkowicie pokryta krwią.{Valkia_armor_effects_desc}+4 do Żywotności twojego generała (liczba obrażeń, jakie musi odnieść, zanim zginie), +6 do bezpieczeństwa osobistego, +2 Autorytet, +3 Okrucieństwo{Valkia_shield}Tarcza Demonów{Valkia_shield_desc}Val stworzył tą tarczę po zwycięstwie nad Lotsefaksem, niesamowicie wypaczonym księciem demonów Slaanesha. Od tego czasu, głowa demonicznego księcia zdobi tę tarczę, wpatrując się hipnotycznym spojrzeniem w tych, którzy odważą się zbliżyć.{Valkia_shield_effects_desc}+2 do Żywotności generała (liczba obrażeń, jakie musi odnieść, zanim zginie), +6 do bezpieczeństwa osobistego, +5 Autorytet, +3 Okrucieństwo{Valkia_spear}Kopia Slejpnira{Valkia_spear_desc}Ząbkowana włócznia Vala, którą zabił księcia demonów Slaanesha, Lotsefaksa.{Valkia_spear_effects_desc}+6 bezpieczeństwa osobistego, +2 Autorytet, +3 Okrucieństwo{agag}Kodeks złodzieja z Al-Haikk{agag_desc}Mówi się, że Miasto Al-Haikk jest znane z zamieszkujących ją złodziei. Można tam stracić cenne przedmioty i zauważyć to dopiero po tygodniu. Ten cenny kodeks złodzieja został nabyty przez rycerzy krzyżowców, kiedy wracali do swych ziem.{agag_effects_desc}+1 Umiejętności agenta{aldeath}Zbroja Żywej Śmierci{aldeath_desc}Powiadają, że każdy, kto nosi tę zbroję, nie może umrzeć, utrzymywany przy życiu jej magiczną energią. Niestety, nie może on również zdjąć z siebie zbroi i z czasem popada w obłęd.{aldeath_effects_desc}+6 do Żywotności twojego generała (liczba obrażeń, jakie musi odnieść generał, zanim zginie), +3 Strach, -3 do Morale wojsk{aldreda}Szkatuła z Magią Aldreda{aldreda_desc}Szkatułka ma moc więzienia dusz i zawsze zawiera magiczną moc. Wynalazcą szkatuły był Aldred, który pewnego dnia ją nieświadomie otworzył i już nigdy nie wrócił.{aldreda_effects_desc}Dowodzenie +2, +15% do Punktów ruchu (daje armii zdolność forsownego marszu), +1 do Spostrzegawczości (podnosi zasięg z którego można wytropić przeciwnika){amulha}Amulet Chaosu{amulha_desc}Amulet Chaosu otacza noszącego magią plugawienia, która wypacza i mutuję wszystko wokół.{amulha_effects_desc}Dowodzenie piechotą +2, 15% zniżki do treningu jednostek, 5% zniżki do treningu agentów{amulz}Amulet "Ochrońca"{amulz_desc}Najlepszym atakiem jest obrona, a najlepszą ochroną jest ta, którą można „pożyczyć” sobie od przeciwnika, szczególnie jeśli oferuje lepszą obronę niż twoja własna.{amulz_effects_desc}+4 do Morale Wojsk{anti}Antidotum{anti_desc}Ten eliksir potrafi zwalczyć każdą trucizne.{anti_effects_desc}+2 do Żywotności twojego generała (liczba obrażeń, jakie musi odnieść, zanim zginie), +2 Żywotności (podnosi porządek publiczny, oraz wzrost populacji){architect}Architekt Krasnoludów{architect_desc}Architekci Krasnoludów są bardzo poszukiwanymi osobami, dzięki swojemu doświadczeniu w projektowaniu i budowaniu pięknych kamiennych bastionów. Ich umiejętności w rzemiośle są tylko równe Wysokim Elfom. Jedną z możliwości pozyskania Krasnoludzkich architektów jest ich porwanie.{architect_effects_desc}10% żniżki do kosztów budowy, -2 do Nędzy (podnosi porządke publiczny oraz wzrost populacji){armour}Zbroja Morkara{armour_desc}Ten strój to starożytna czarna zbroja Chaosu. Należała kiedyś do pierwszego Wybrańca Chaosu Morkara, który został zabity przez samego Sigmara. Archaon w poszukiwaniu artefaktów dotarł do grobowca Morkara gdzie pokonał jego ducha za pomocą klątwy i zabrał zbroje.{armour_effects_desc}+14 do punktów życia twojego generała (liczba obrażeń, jakie musi odnieść, zanim zginie), +1 Autorytet{armtarnus}Zbroja Tarnusa{armtarnus_desc}Tej zbroi używał mag bitewny Frederick von Tarnus. Wykuwając zbroję, obdarzył ją taką mocą, że potrafiła ona chronić magią Von Tarnusa.{armtarnus_effects_desc}+6 do punktów życia twojego generała (liczba obrażeń, jakie musi odnieść, zanim zginie), +1 Autorytet, +1 do Morale Wojsk, +2 do osobistego bezpieczeństwa (poprawia szanse na wykrycie oraz udaremnienie zabójstwa){assagun}Profesjonalny Pistolet Zabójcy{assagun_desc}Prowincja Hochland słynie z rusznikarzy. Jeden z nich tworzy unikalne i bardzo drogie uzbrojenie dla szlachty. Jego pistolety są wyjątkowe i bardzo ciche. Idealne dla zabójców.{assagun_effects_desc}+2 Umiejętności Agenta{assassins_blade}Wyśmienity Sztylet{assassins_blade_desc}Wyjątkowo ostry i śmiertelnie zabójczy sztylet, który jest przyznawany w nagrode za najbardziej niebezpieczne misje.{assassins_blade_effects_desc}+1 Zabójstw{bandolier}Profesionalna Bandoliera{bandolier_desc}Mocno poszukiwana przez miłośników broni Hochlandzka bandoliera. Jest lekka, wytrzymała i może przenosić znaczną ilość amunicji.{bandolier_effects_desc}+1 Umiejętności Agenta{belme}Biały Miecz{belme_desc}Legendarne ostrze wykuto dla Arena, jednego z pierwszych Mistrzów Miecza Hoetha. Dorównuje długością wzrostowi Elfa, a jest przy tym lekki jak wierzbowa witka.{belme_effects_desc}10% podnosi koszty budowy, -2 do Nędzy (podnosi porządek publiczny oraz wzrost populacji), +2 do osobistego bezpieczeństwa (podnosi szanse na wykrycie oraz schwytanie wrogich agentów), +2 do Żywotności Generała (ilośc obrażneń jakie może przyjąc generał za na nim zginie ){belpla}Biały Płaszcz{belpla_desc}Płaszcz został zaczarowany przez Ar-Ulryka, Wysokiego Kapłana Sekty Ulryka, boga zimy i wojny. Magiczny płaszcz mrozi powietrze wokół swego właściciela, czyniąc go niemalże odpornym na najgorętsze nawet płomienie.{belpla_effects_desc}+2 Autorytet, +3 do bezpieczeństwa osobistego (poprawia szanse na wykrycie oraz udaremnienie zabójstwa){black_stallion}Czarny Wierzchowiec{black_stallion_desc}Szybki mroczny rumak, który potrafi mknąć z prędkością wiatru oznajmiając grozę.{black_stallion_effects_desc}Bonus +25% do punktów ruchu (daje armiom możliwość forsownego marszu){bokon}Kislevski Koń Bojowy{bokon_desc}Jeden z najlepszych koni na ziemiach Kislev.{bokon_effects_desc}+3 Pobożność, +1 Autorytet , -2 do Niepokoi społecznych (podnosi porządek publiczny){bolkni}Wielka Księga Uraz{bolkni_desc}Wielka Księga Uraz jest najstarszą i najważniejszą spośród wszystkich ksiąg krasnoludzkiego królestwa. Księga ta, znana jako Dammaz Kron, zawiera wszystkie dawne waśnie i zdrady popełnione przeciwko rasie Krasnoludzkiej. Spisana jest krwią Wielkich Królów, a strony jej są poszarpane od wertowania i studiowania jej zawartości przez wieki.{bolkni_effects_desc}+1 Autorytet, +2 do Morale Wojsk, Dowodzenie +1{bomo}Młot Wojenny{bomo_desc}Nosi znamiona Sigmara w kształcie dwugłowej komety.{bomo_effects_desc}+2 Pobożność{bosshead}Głowa Herszta{bosshead_desc}Hersztowie orków czasami przwieszają do zbroi głowę byłego herszta, aby pokazać innym kto jest teraz największym orkiem.{bosshead_effects_desc}+1 Autorytet, +2 Strach{bothva}Kopaj-Glany Biggeda{bothva_desc}Bigged, stary i chełpliwy Ork, zakończył swe przechwałki u wylotu lufy imperialnego działa. Pozostały po nim jedynie buty, w których czuć obecność żądnego zemsty ducha (i swąd stóp Biggeda).{bothva_effects_desc}Dowodzenie +2, +1 do Morale Wojsk , +2 Prawo (podnosi porządek publiczny), -1 do Niepokoi społecznych (podnosi porządek publiczny)...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]